پرداخت ۷۲ درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: ۷۲ درصد اعتبارات امسال اشتغال این نهاد در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

سلمان دانشور معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: اعتبارات اشتغال این نهاد امسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که کل این میزان تخصیص یافته و تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن به متقاضیان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان باقیمانده آن نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر بانک‌های عامل است، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال در این قالب از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۱۸ هزار پرونده موجب ایجاد اشتغال برای ۲۸هزار نفر بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ادامه داد: طبق هدف‌گذاری امسال ایجاد ۳۴ هزار فرصت شغلی در استان مورد پیگیری است که ۸۲.۳ درصد این میزان تاکنون محقق شده است.

دانشور بیان کرد: افراد دریافت کننده این تسهیلات افراد نیازمند و محروم فاقد شغل تا دهک پنج درآمدی هستند که یا مددجوی ما هستند یا نیازمند دریافت کمک برای اشتغال است.

او تصریح کرد: تسهیلات پرداختی بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است که درصد خطای پرداخت تسهیلات مذکور طبق بررسی‌های انجام شده کمتر از چهار درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار