ثبت ۷۴ هزار تردد در راه‌های ارتباطی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ هزار تردد در راه‌ها ارتباطی استان اردبیل ثبت شده است.

کلیم‌الله وثوقی از وجود مه‌گرفتگی در برخی محور‌های ارتباطی استان اردبیل خبرداد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ هزار تردد در این راه‌ها ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل-مشگین شهر با تشریح شرایط جوی راه‌های ورودی و خروجی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در برخی مسیر‌های استان مه‌گرفتگی مقطعی وجود دارد، اما تردد در تمام مسیر‌های ارتباطی به صورت عادی و روان برقرار است.

وثوقی افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در مسیر‌های اردبیل به آستارا (محدوده آق چای)، گردنه اسالم به خلخال، در مسیر اردبیل به سمت مغان (محدوده سه راهی صحرا) مه‌گرفتگی گزارش شده است.

او افزود: در حال حاضر بارش در راه‌های ارتباطی استان وجود ندارد، اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی احتمالا در ساعات آینده شاهد بارش در برخی محور‌ها باشیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل همچنین از ثبت ۷۴ هزار تردد وسایط نقلیه در راه‌های ارتباطی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و ادامه داد: تردد ثبت شده در مسیر اردبیل- آستارا (رفت و برگشت) در محدوده فرودگاه اردبیل ۲۶ هزار تردد بوده است.

وثوقی افزود: در مسیر اردبیل به خلخال در محدوده پلیس راه آراللو هم تردد رفت و برگشت ثبت شده ۱۲ هزار مورد بوده است.

او تردد ثبت شده در مسیر‌های اردبیل- دشت مغان و اردبیل - نیر را به ترتیب ۱۷ هزار و ۱۹ هزار تردد ذکر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین با اشاره به تردد ثبت شده در مسیر‌های خروجی استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: میزان تردد ثبت شده در محدوده کجل در مسیر اردبیل سرچم سه هزار و ۵۰۰ مورد، در مسیر اصلاندوز به کلیبر ۳ هزار و ۲۰۰ تردد، در مسیر نمین – تونل حیران ۸ هزار تردد و مشگین‌شهر – اهر ۳ هزار تردد است.

وثوقی، میزان تردد در مسیر‌های اسالم به خلخال و صائین هم به ترتیب یک هزار و ۲۰۰ و ۴ هزار و ۲۰۰ ترددبرشمرد و از رانندگان خواست ضمن کسب اطلاع از وضعیت راه‌های کشور از مرکز مدیریت راه‌های کشور، حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.