رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: با تخصیص ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید که ۳ دستگاه آن جذب شده امید است اتوبوس های مدل پایین از چرخه حمل و نقل خارج شوند.

حسینی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: وجود اتوبوس های فرسوده در شهر بیشتر به دلیل عمر بالای ناوگان است که در حال حاضر میانگین عمر ناوگان شهر بیرجند بالای ۱۳ سال است.

او افزود: با تخصیص ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید که ۳ دستگاه آن جذب شده امید است که میانگین عمر ناوگان درون شهری کاهش و اتوبوس های مدل پایین از چرخه حمل و نقل خارج شوند.

حسینی ادامه داد: در حاضر ۱۹ باجه شارژ کارت اتوبوس در سطح شهر فعال هستند که از این تعداد ۹ دستگاه در باجه‌های سطح شهر و ۱۰ دستگاه در مغازه ها فعال هستند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه در تمام مسیرهای تردد اتوبوس ها حداقل یک باجه فعال وجود دارد عنوان کرد: در حال حاضر باجه شارژ کارت اتوبوس در خیابان غفاری بیرجند به علت نقص فنی به صورت موقت غیرفعال می‌باشد.

او گفت: زمان انتظار اتوبوس در مسیر‌ها بستگی به تعداد اتوبوس فعال در مسیر دارد که این زمان با توجه به مسیر می‌توانداز ۱۷ دقیقه تا ۶۰ دقیقه باشد.

حسینی تصریح کرد: افزایش تعرفه بلیط هر ساله در دفترچه بهای خدمات به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می‌شود که بعد از تصویب و تأیید آن توسط فرمانداری اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.