رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۳ قرارگاه خدمت‌رسانی در مجموعه سپاه این استان تشکیل شده است .

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به تشکیل ۳ قرارگاه در راستای خدمت‌رسانی در مجموعه سپاه، اظهار داشت: در دوران کرونا تاکنون ۵۴۰ میلیارد تومان خدمات به مردم نیازمند استان ارائه شده است.

وی از اجرای ۱۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان خبر داد و گفت: این پروژه‌های از سوی نیرو‌های جهادی شناسایی و با همت و جهادگونه در مناطق محورم اجرایی می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان با بیان اینکه نیرو‌های جهادی بدون هیچ چشمداشتی مشغول خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند، از تشکیل یک هزار و ۳۴۰ گروه جهادی در استان سمنان خبر داد و گفت: در این قرارگاه تلاش می‌شود از طرق مختلف مشکلات مردم رفع شود.

کاشفی از تشکیل ۵۵۰ صندوق قرض‌الحسنه در این قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: علاوه بر اعطای تسهیلات کم‌بهره تلاش می‌شود تا برای مردم اشتغال با درآمد نیز ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و ۳۸۰ شغل به واسطه این صندوق‌های قرض‌الحسنه در این قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی استان سمنان ایجاد شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان با اشاره به اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در روستاها از اولویت‌های مهم این قرارگاه است عنوان کرد: در این راستا پروژه‌های مختلفی نظیر توسعه نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی و توسعه پتل‌های خورشیدی در روستا‌ها برنامه‌ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.