انهدام باند سارقان منازل در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری اعضای ۳ نفره باند سرقت از منازل و کشف ۱۹ فقره سرقت از آنان در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از منازل سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب‌های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: ماموران طی یکسری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، خودرو حامل سارقان را در اتوبان قم - تهران شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و بدلیجات کشف و ۳ سرنشین دستگیر شدند.

سرهنگ عباسعلی پور بیان کرد: با اعتراف سارقان به ۹ فقره سرقت از منازل به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر اراک و ۱۰ فقره سرقت از منازل در شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان ضمن توصیه به شهروندان عزیز در خصوص تجهیز منازل خود به ابزار‌های هشدار دهنده و بازدارنده، خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار