تمامی روستا‌های تربت حیدریه از نعمت گاز برخوردار شدند

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: شاخص برخورداری از نعمت گاز در این شهرستان‌ها بدنبال اجرای عملیات گازرسانی در شهر‌ها و روستا‌های تربت‌حیدریه به ۱۰۰ درصد رسید.

علی‌اکبر کی‌پور فرماندار تربت حیدریه گفت: اکنون اهالی تمام شهر‌ها و روستا‌های تربت حیدریه از نعمت گاز برخوردارند و آیین بهره برداری رسمی این خبر خوش همراه با افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی شهرستان که میلیارد‌ها ریال برای آن هزینه شده است همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

او افزود: وقایع و رویداد‌های اخیر کشور حاوی یک پیام و درس تاریخی بزرگ بود که در مقابل جنگ ترکیبی و پیوسته دشمن باید تهاجم ترکیبی و مداوم انجام داد و خود را به دفاع محض محدود نکرد.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: واقعیت تلخ آن است که دشمن بی نتیجه از اقدامات ایضایی همیشگی؛ جنگ تمام عیاری بر علیه باور‌ها و اعتقادات مردم کشورمان به راه انداخته است تا در فضای غبارآلود از هر حربه‌ای برای پیشبرد اهدافش استفاده کند.

کی پور ادامه داد: در این شرایط که یکی از محور‌های جنگ ترکیبی تقویت و ترویج شبهات برای درگیری جامعه است، درک حقیقت دشوار خواهد بود، بر این اساس و به فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.