استاندار سمنان گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در مناطق مختلف استان با محوریت مردمی و جهاد تبیین برگزار شود.

هاشمی استاندار سمنان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در روستا‌های استان با حضور مردم و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر فقط به افتتاحیه پروژه‌ها محدود نشود، تصریح کرد: برنامه‌هایی با محوریت همگانی و حضور مردم به منطور ایجاد نشاط اجتماعی از طریق برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های صنایع دستی، امور فرهنگی، جشنواره‌ها و ... در دستور کار دستگاه‌های اجرایی در این ایام باشد.

استاندار سمنان بر تشکیل تور رسانه‌ای خبرنگاران به منظور تبیین و منعکس شدن اخبار برای مردم استان تاکید کردو افزود: از ظرفیت و پتانسیل خبرنگاران استان استفاده شود و هم چنین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را به منظور تبیین اخبار و تبیین فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم در این نشست با تاکید بر اینکه ستاد دهه فجر شهرستان‌ها بصورت مستمر فعال باشند، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان، به افتتاح پروژه‌ها در تمام نقاط استان توجه کنند و افتتاحیه‌ها متمرکز به شهرستان و مناطق خاصی در استان نباشد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده و مصوبات کاروان خدمت در ۱۵۰ سفر در یکسال گذشته اطلاع رسانی شود، افزود: دهه فجر، فرصتی برای انعکاس خدمات و دستاورد‌های دولت مردمی است تا به صورت جامع و فراگیر برای مردم اطلاع رسانی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.