مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در دی ماه امسال با خدمت رسانی به بیش از چهار هزار نفر در فراوانی عملیات امدادرسانی در برف و کولاک جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

مسعود مثنوی اظهار داشت: از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، تعداد ۲۱ هزار و ۶۹۶ نفر در حادثه برف و کولاک در سطح کشور دچار آسیب شدند.

وی افزود: در این مدت بیشترین عملیات‌های امدادرسانی در استان‌های اصفهان برای چهار هزار و ۶۵۳ نفر، چهارمحال و بختیاری برای چهار هزار و ۲۰۵ نفر و کهگیلویه و بویراحمد برای سه هزار و ۳۸۵ نفر از آسیب دیدگان صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


مثنوی اضافه کرد: بر همین اساس و در بررسی‌های صورت گرفته، جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری جایگاه دوم عملیات‌های امدادرسانی در برف و کولاک را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۵:۱۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری بعنوان یکی از سردسیر بودن و کوههای فراوان و جاده های پر پیج و خم و سرچشمه سه رود مهم و ملی کشور همچون کارون و دز و زاینده رود و جاده های تک خطه و ترانزیتی در شمال و جنوب استان و کوهها و گردنه ها و روستاهای فراوان رتبه اول امداد و نجات را هم میتواند داشته باشد آنهم با ساخت راهداریهایی بروز و با تجهیزات و پاسگاههای امداد و نجات کوهستان و امداد هوایی سلامت و غیره
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
استان چهارمحال و بختیاری بدلیل سردسیر و صعب‌العبور بودن نیازمند پایگاه های فراوان امداد و نجات و افزایش شهرستانهایش به بیش از بیست شهرستان است تا فاصله خدمات و کمک رسانی ها و امداد و نجاتها و صرفه جویی در وقت و عمر مردم و زمان نجات مصدومان هم کاهش یابد
آخرین اخبار