کارشناس داوری: یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد

یدالله سلیمانی گفت: شیخ دیاباته در محوطه جریمه از سوی بازیکن فولاد سرنگون شد و باید پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته می‌شد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت موعود بنیادی فر در بازی پرسپولیس و فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بنیادی فر در نیمه اول قضاوت خوبی کرد، اما در نیمه دوم وقتی که نیمکت فولاد شروع به اعتراض کرد کنترل بازی از دست داور خارج شد. نکونام در طول مسابقه به داخل زمین می‌آمد و به نظرم باید زودتر از زمین مسابقه اخراج می‌شد. ۳ کارت زرد و یک اخراجی نشان داد که نیمکت فولاد منضبط نیست.  

او ادامه داد: زمانی که نکونام از زمین مسابقه اخراج شد، بنیادی فر متعدد کارت زرد به ۲ تیم داد و کنترل بازی از دستش خارج شد. در دقیقه ۸۳ بازی صحنه‌ای اتفاق افتاد و عامل سرنگونی شیخ دیاباته  در محوطه جریمه ضربه‌ای بود که بازیکن فولاد به زانوی این مهاجم پرسپولیس زد و باید داور مسابقه پنالتی به نفع سرخپوشان می‌گرفت، اما با توجه به اینکه تعداد نفرات حاضر در محوطه جریمه زیاد بود داور مسابقه نتوانست تشخیص پنالتی بدهد.  

سلیمانی گفت: به نظرم  داور مسابقه وقت‌های اضافی هم کم اعلام کرد و ۴ دقیقه طول کشید تا نکونام از زمین مسابقه خارج شود و در ۳ صحنه هم گلر فولاد وقت بازی را تلف کرد و  چند تعویض هو صورت گرفت و همه این وقت‌های اضافه باید لحاظ می‌شد. اگر داور  مانند جام جهانی عمل می‌کرد باید ۱۰ الی ۱۲ دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. در مجموع قضاوت دلچسبی از سوی بنیادی فر ندیدیم و او با نگرفتن یک پنالتی اشتباه تاثیرگذاری در این بازی داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
کاملا صحیح واقعا ک داوری ضعیف بود همون نیمه اول ک بیخودی نکونام اینهمه اعتراض ب چی داشت آخه بایس اخراج میشد داور خیلی صبوری ب خرج داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
خخ. تابلو س که داور پرسپولیییییییسسسسیه
آخرین اخبار