مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد:

تأخیر پرواز‌ها در فرودگاه یزد ارتباطی با فرودگاه ندارد/ سرانه فضای اداری فرودگاه یزد افزایش می‌یابد

محمدی گفت: حذف اخیر برخی پرواز‌ها در فرودگاه یزد به دلیل کمبود ناوگان هوایی برخی ایرلاین‌ها است.

محمدعباس محمدی  مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به تأخیر پروازها از فرودگاه یزد گفت: تأخیر پروازها مربوط به تمام کشور است و صرفاً به یزد خلاصه نمی‌شود.

او افزود: بر اساس اعلام ایکائو برای تجهیزات و سرویس های ارتباطی و ناوبری در فرودگاه شهید صدوقی یزد عملکرد ۱۰۰ درصدی ثبت شده است.

محمدی با اشاره به پروازهای روزانه از استان یزد اظهار داشت: به طور میانگین روزانه ۱۰ پرواز داخلی و هفتگی یک پرواز به نجف از فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام می‌شود.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت:  ۱۲ ایرلاین در فرودگاه شهید صدوقی استان یزد در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه پرواز‌های خارجی به‌ صورت موردی و چارتر انجام می‌شود، افزود: خدمات بیشتر و بهتر به مسافران در اولویت اجرایی فرودگاه یزد است.

محمدی با اشاره به تحریم‌های سخت علیه صنعت های‌تک هواپیمایی به کشور، گفت:  دشمنان در تلاش بودند با کاستی ها و نقص خدمات دهی به مسافران کاهش یابد، اما فرودگاه یزد  با وجود تحریم‌ها و تمام مشکلات  بهترین خدمات را به مسافران ارائه داد.

او ادامه داد: فرودگاه یزد در طول سال و با وجود مشکلات جوی که شاهد آن بودیم با تعطیلی مواجه نکردیم و تنها یک مورد کنسلی را شاهد بودیم که آن هم به‌دلیل کاهش دید به‌میزان بسیار شدید بود و امکان پرواز به هیچ عنوان وجود نداشت.

به گفته محمدی سرانه فضای ترمینالی کنونی در فرودگاه یزد را ۱۵ مترمربع است و عملیات افزایش سرانه فضای اداری فرودگاه نیز در قالب طرح مناقصه‌ای به ارزش ۹۰ میلیارد تومان در دهه فجر آغاز می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.