دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز دزفول گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه رمضان و عید نوروز تلاش می‌شود افطار‌های ساده در مراکز ازدحام گردشگران در نظر گرفته شود.

حمیدرضا خادم دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز دزفول گفت: دزفول با داشتن زیست‌بوم سرسبز و آب و هوای مدیترانه‌ای در پاییز و زمستان از پایان زمستان تا آغاز بهار گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و مناطق تاریخی، طبیعی و زیارتی این شهرستان به نقاط گردشگری تبدیل می‌شوند.

او می گوید: ورود مسافران سودآوری زیادی برای دزفول دارد، ستاد مرکزی خدمات سفر در سال ۱۳۹۲ به دستور هیات وزیران تشکیل و براساس آن همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای مقررات هستند.

به گفته او کمیته‌های ده‌گانه از جمله حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، شهرداری و دهیاری‌ها، اسکان، نظارت و عمران، تنظیم بازار و خدمات رفاهی، کمیته بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فضای مجازی و نظارت بر نمازخانه‌ها تشکیل شده و انتظار بر این است دستگاه‌های اجرایی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و برنامه‌های اجرایی را به دبیرخانه ستاد در اداره میراث فرهنگی ارسال کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: شهرداری باید برای راه‌اندازی کمپ‌های نوروزی و سرویس‌های بهداشتی در محل‌های گردشگرپذیر برنامه‌ریزی کند و افزود: بخشداران نیز برنامه‌های در نظر گرفته شده از جمله برپایی بازارچه و فعالیت‌های فرهنگی را اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.