مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از افتتاح ۳۷ پروژه برق‌رسانی و کلنگ‌زنی ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

مجید فرهزاد از افتتاح ۳۷ پروژه برق‌رسانی و کلنگ‌زنی ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی روستایی، احداث و بهینه‌سازی شبکه‌های روشنایی معابر، توسعه شبکه و برق‌رسانی به مشترکین شهری و روستایی، برق‌دار کردن روستا‌های فاقد برق، رفع حریم شبکه‌ها و... از مهمترین پروژه‌های آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای افتتاح ۳۷ پروژه برق‌رسانی ۲ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: برق‌رسانی به پنج روستای محمدآباد، لبد سفلی، لبد علیا، دره بالا و روستای زمنک از توابع شهرستان کوهرنگ نیز از جمله پروژه‌های برق‌رسانی که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرهزاد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۶ پروژه برق‌رسانی در دهه فجر امسال به ارزش یک‌هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود، گفت: تهیه و توزیع یک‌هزار و ۳۰۰ پکیج برق خورشیدی برای عشایر استان، تعویض لوازم اندازه‌گیری و رفع حریم شبکه‌ها، بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی، توسعه شبکه‌ها و برق‌رسانی به مشترکین شهری و روستایی و برق‌رسانی به روستا‌های فاقد برق از جمله این پروژه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد ازاینکه به فکر مردم هستید
آخرین اخبار