رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: ۲۰ کمیته با ظرفیت مردمی برای گرامیداشت دهه فجر امسال راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام ابراهیمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در نشستی با اصحاب رسانه که در صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شد با بیان که ۲۰ کمیته با ظرفیت مردمی برای گرامیداشت دهه فجر امسال راه‌اندازی شده است، گفت: موکب های شادی در دهه فجر در محلات مختلف برنامه اجرا می کنند و بسته های معیشتی در محلات کم‌برخوردار توزیع می شود.

او می‌گوید: از ظرفیت مدارس برای برگزاری مراسم های دهه فجر به‌خوبی بهره خواهیم گرفت و جشن خانوادگی دهه فجر در ادارات برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: جلسه‌های پرسش و پاسخ بین جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود و امسال در دهه مبارک فجر اولویت برنامه ها برای جوانان و نوجوانان است و تبیین اسلام و انقلاب برای نسل جوان رویکردی جدی محسوب می‌شود.

او می‌گوید: امید، معنویت، آرامش، هویت و شادی؛ اولویت‌های دهه فجر امسال هستند و برنامه ها و مسابقات ورزشی با شعار فجر قهرمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمیان گفت: با توجه به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، افتتاحیه دهه فجر تحت عنوان شبی با قرآن در روستای هیو ساوجبلاغ برگزار می شود.

او می‌گوید: گروه‌های جهادی خانه های قدیمی را در مناطق کم‌برخوردار نوسازی و بهسازی خواهند کرد و میز خدمت ادارات هر شب در محلات برگزار می‌شود.

برچسب ها: دهه فجر ، گروه جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.