شرکت هوندا موتور اعلام کرد که بخش جدیدی را در تلاش برای تقویت و سرعت بخشیدن به تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار سازمانی خود ایجاد خواهد کرد.

خودروسازان ژاپنی به رهبری تسلا و شرکت چینی بی‌وای‌دی در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودرو‌های برقی قرار دارند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: در تغییرات اعمال شده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقی‌سازی و توسعه خودروها، موتورسیکلت‌ها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار