تردد در کلیه محورهای مواصلاتی زنجان فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: علی‌رغم بارش برف، تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان زنجان جریان داشته ولی به همراه داشتن زنجیرچرخ در کلیه مسیرها الزامی است.

محمد محمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: عبور از جاده‌های کوهستانی فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و تردد در سایر محورها، با به همراه داشتن زنجیرچرخ و همچنین رعایت سرعت مطمئنه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به باز بودن تمام محورهای مواصلاتی ادامه داد: سامانه بارشی موجود به صورت ناپیوسته تا دو روز آینده ادامه داشته و از روز سه‌شنبه، با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب استان، این بارندگی‌ها تقویت شده و احتمال بارش‌های سنگین‌تر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به ادامه بارش برف در این هفته تاکید کرد: به رانندگان و کلیه کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر، ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ، از صحت عملکرد وسایل گرمایشی خودرو مطمئن شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه، هوا ابری همراه با بارش برف، وزش باد شدید و کولاک برف بوده، در روز چهارشنبه، قسمتی ابری و مه‌آلود با احتمال بارش پراکنده، روز پنجشنبه، قسمتی ابری با احتمال بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید و کولاک برف و در روز جمعه نیز قسمتی ابری و مه‌آلود با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

برچسب ها: زنجیر چرخ ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.