جلسه برنامه ریزی برای بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور روسای کمیته‌های ستاد و اصحاب رسانه در سالن فرمانداری مهاباد برگزار شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه برنامه ریزی برای بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: ترویج فرهنگ انقلاب، تببین و ترویج آرمان‌های این نهضت، معرفت افزایی و آگاهی بخشی میان مردم، توجه ویژه نسل جوان به ماهیت انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب، از سیاست‌های راهبردی ما است.

وی اضافه کرد: امسال تاکید ویژه بر مردم محور بودن جشن‌های انقلاب است چرا که صاحب اصلی انقلاب مردم هستند.

مقام عالی شهرستان اضافه کرد: علاوه‌بر مردمی بودن، توجه به شادابی و نشاط برنامه‌ها، ایجاد وحدت و همبستگی و توجه ویژه به قشر جوانان و زنان از دیگر اولویت‌های برنامه‌های دهه مبارک فجر در سال جاری است.

عباسی با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی افزود: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

در ادامه جلسه سایر اعضای ستاد تبلیغات برخی از برنامه‌های خود از قبیل برگزاری مراسم زنگ انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها، نورافشانی و گل باران گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب را مطرح کردند و به بررسی طرح‌ها و ایده‌های کمیته‌ها پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.