کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مهاباد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مهاباد از کشف و ضبط بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۴۰ نفر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سرگرد رحیم ایاذی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان، قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و روانه زندان شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴۰ نفر در ارتباط با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند که نسبت مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی مهاباد با بیان اینکه بیشترین مواد کشف شده مربوط به تریاک بوده که به صورت صنعتی و سنتی فرآوری شده، افزود: یک شبکه توزیع قرص‌های غیرمجاز روانگردان با ۳۵۴ هزار عدد قرص نیز شناسایی و متلاشی شد.

سرگرد رحیم ایاذی گفت: طی یک ماهه گذشته در قالب طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف جلوگیری از سرقت‌های خُرد و فروش و توزیع انواع مواد مخدر ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر به همراه پنج نفر قاچاقچی و سه خودرو کشف و ضبط شد.

وی همچنین از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.