مدیر مرکز سفره پدری از طبخ و توزیع هشت هزار وعده غذا بین خانوار‌های نیازمند به‌مناسبت سالگرد ولادت امیرالمؤمنین (ع) خبر داد.

سجاد صادقیان با بیان اینکه طرح «به رسم پدر»، یکی از برنامه‌های جدید این مجموعه است، اظهار کرد: در طرح به رسم پدر، به‌مناسبت سالگرد ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) در نظر داریم هشت هزار پرس آبگوشت در حسینیه فشارکی آماده و با کمک مجموعه‌های فرهنگی و خیریه‌ها میان نیازمندان توزیع کنیم.


او ادامه داد: تاکنون بانی تهیه پنج هزار پرس از این تعداد مشخص شده و فرآیند پخت نیز از امروز، ۱۰ بهمن‌ماه آغاز و با شروع دهه فجر میان خانوار‌های هدف توزیع می‌شود.


مدیر مرکز سفره پدری گفت: مرکز سفره پدری با شعار تسهیل‌گری اطعام نیازمندان به خیریه‌ها و گروه‎های مردمی کمک می‌‎کند تا راحت‌تر، با قیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتر، نیازمندان را اطعام کنند.
صادقیان با اشاره به اینکه طرح سفره پدری پیش از این در گستره ملی و در ۱۵ استان اجرا می‌شد، افزود: اکنون طرح در استان اصفهان اجرا می‌‎شود و در حال بازنویسی آن هستیم تا طرح را در سطح ملی اجرا کنیم.
او گفت: در نظر داریم در سال آینده، در قم، تهران و یزد، این حرکت را ادامه دهیم.


مدیر مرکز سفره پدری بیان کرد: در طرح به رسم مادر نیز به‌مناسبت سالگرد ولادت حضرت زهرا (س)، هشت هزار وعده چلومرغ در حسینیه کلاهدوزان آماده و با کمک خیریه‌ها و گروه‌های مردمی بین نیازمندان توزیع شد.
صادقیان، طبخ هشت هزار وعده چلومرغ به‌مناسبت زادروز امام حسین (ع) در ماه شعبان و پخت سبزی‌پلو با ماهی برای شب سال نو را، از برنامه‌های آینده این مرکز اعلام کرد.


او از خیران دعوت کرد تا از طریق تماس با شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ و نشانی https://sofrepedari.ir/fa/ در طرح‌های مرکز سفره پدری مشارکت کنند.

منبع:ایکنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار