فرماندار مهاباد گفت: ستاد خدمات سفر نوروزی برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران در این شهرستان اقدام به تشکیل ۱۰ کمیته کرده است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در جلسه خدمات سفر نوروزی این شهرستان گفت: این کمیته‌ها شامل خدمات حمل و نقل ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی و امنیتی، امور شهری و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و شکایات، خدمات بهداشتی و سلامت و اطلاع رسانی است.

وی همچنین با تشریح وظایف کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر این شهرستان افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، ضمن آماده باش کامل نسبت به ارائه خدمات در حوزه فعالیت خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، محصولات بومی و محلی این شهرستان فراهم شده که می‌توان از این ظرفیت بیشترین بهره برداری را برای رونق تولید و فروش محصولات داشت.

عباسی با بیان اینکه مهاباد جزو امن‌ترین شهر‌های کشور به شمار می‌رود، گفت: امسال با بهبود شرایط کرونایی انتظار داریم مسافران بیشتری به این شهرستان مسافرت کنند و برای این مهم آمادگی لازم را خواهیم داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد نیز در این جلسه گفت: از اواخر اسفند تا ۱۲ فروردین، کلاس جهت اسکان مسافران با اولویت فرهنگیان در مواقع نیاز راه اندازی و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رئیس هلال احمر مهاباد نیز در این جلسه گفت: این اداره به مدت ۲۰ روز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین طرح امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی شهر را اجرا می‌کند.

قادرزاده اضافه کرد: امسال ۵ پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر و سه پایگاه امداد و نجات نیز در محور‌های کله گاوی، سه راهی دارلک و داخل شهر مستقر می‌شوند.

در ادامه این جلسه، مسئولان کمیته‌های حمل و نقل، امنیتی و ترافیک، اسکان، بهداشت و شهرداری‌ها مطالبی در مورد فعالیت‌های خود بیان کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.