مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۲۸ کلاس درس در قالب ۳۹ مدرسه آماده و تحویل مجموعه آموزش و پرورش این استان شد.

قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد مدارس در بیش از ۴۰ هزار مترمرفع بنا شده و برای آن‌ها در مجموع ۳۸۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: مراحل ساخت ۲۲۰ کلاس درس در قالب ۳۴ مدرسه دیگر با اعتباری بیش از ۲۶۱ میلیارد تومان در نیمه دوم سال جاری در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی سه سال گذشته با احداث مدارس تازه تاسیس ۱۳۸ کلاس کانکسی در سطح استان شامل ۱۰۸ کلاس مستقل و ۳۰ کلاس غیرمستقل حذف شده است.

رحمانی یادآور شد: هم اکنون ۳۴۶ کلاس کانکسی در سطح استان موجود بوده که امسال ۶۴ کلاس کانکسی در قالب ۹۶ کلاس درسی از سطح استان حذف شود.

وی همچنین با اعلام اینکه سیستم گرمایشی تمامی مدارس استان استاندارد است، گفت: تمامی مدارس مناطقی که به شبکه گاز سراسری متصل هستند، از سیستم گرمایشی موتورخانه‌ای استاندارد بهره می‌برند.

رحمانی اضافه کرد: در مناطقی که به شبکه گاز سراسری متصل نیستند نیز سیستم گرمایشی استاندارد نصب شده به عبارتی دیگر در هیچ یک از مدارس استان از سیستم گرمایشی غیر استاندارد و بخاری چکه‌ای استفاده نمی‌شود.

برچسب ها: مدارس ، کلاس درس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.