رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین از کشف لاشه ۱۰ قطعه کبک و ضبط یک قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

شهرام رفیعی گفت: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین هنگام گشت و کنترل در زیستگاه‌های این شهرستان موفق شدند در دو عملیات جداگانه، لاشه ۱۰ قطعه کبک معمولی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق را از دو شکارچی متخلف کشف و ضبط کنند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین هنگام گشت و کنترل در مناطق این شهرستان موفق شدند لاشه ۱۰ بال کبک معمولی را از یک شکارچی متخلف کشف نمایند.

رفیعی افزود: همچنین محیط بانان یگان حفاظت این شهرستان در عملیاتی دیگر و با تعقیب و گریز شکارچی دیگری که در منطقه شروع به شکار کرده بود یک قبضه سلاح شکاری قاچاق را کشف و ضبط و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

او با اشاره به حضور مداوم محیط بانان سرعین در مناطق و زیستگاه‌های استان به منظور جلوگیری از شکار و حراست از منطقه افزود: با توجه ممنوعیت و عدم صدور پروانه شکار در سالجاری، از عموم همشهریان، ساکنان روستا‌ها و دوستداران محیط زیست درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه تخلفات شکار و صید و حضور غیرمجاز شکارچیان در منطقه، مراتب را به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین و یا از طریق شماره تلفن ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.