محمد عزیزی راد با بیان اینکه رسانه، نهاد نحیفی است و با این وجود بار سنگینی به دوش دارد، گفت:وجود مشکلات اقتصادی تاثیر مستقیم در شناخت جایگاه رسانه دارد و همین امر سبب شد رسانههای داخلی در رقابت با رسانههای منطقهای و بین مللی ضعیفتر عمل کنند، در اتفاقات اخیر کشور نیز شاهد این جایگاه بودیم.
او با بیان اینکه عملکرد چنین مجموعههایی همچون زنجیری است که در زنجیر ارزش افزوده فعالیت مربوط به روابط عمومی و رسانه دو حلقه ابتدایی و انتهایی هستند، گفت: اگر حلقه روابط عمومی و رسانه به هم متصل نشوند، اطلاع رسانی اتفاق نمیافتد.
او با اشاره به اینکه انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی میتواند پلی برای ارتباط این دو حلقه باشد، افزود: این انجمن با تحرک بیشتر و ارائه طرحهای نوین در این حوزه، میتواند اهرم توسعه بین روابط عمومی و رسانه باشد.