هوای برفی و بارانی اصفهان، تا پنج شنبه

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

لیلا امینی گفت: وضع جوی بیشتر مناطق استان طی امروز تا شامگاه چهارشنبه قسمتی ابری تا ابری و مه آلود پیش‌بینی می‌شود و بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.


او با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه در جنوب و غرب استان و به تدریج در مناطق جنوب شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود، هشدار داد: آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای، کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات پوشیده از برف استان طی این مدت دور از انتظار نیست.


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با ارائه آماری از بارش‌ها در شبانه روز گذشته، اظهار کرد: بیشترین میانگین بارش‌ها تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از اسلام آباد موگویی فریدونشهر و چادگان با ۱۸ میلیمتر آب حاصل از برف، داران با ۱۵.۵ میلیمتر و فریدون شهر با ۱۵ میلیمتر بوده؛ در سایر مناطق استان نیز بارش‌های کمتر از ۱۰ میلیمتر گزارش شده است.
امینی میانگین بارندگی را تا صبح امروز در شهر اصفهان ۳.۵ میلیمتر اعلام و اضافه کرد: بارش تا امشب در کلانشهر اصفهان ادامه دارد.


به گفته او،  بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۰ درجه و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
بویین میاندشت با دمای سه درجه زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار