قرارگیری اردل و کوهرنگ در وضعیت اضطراری

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت:هم‌اکنون شهرستان‌های اردل و کوهرنگ در وضعیت اضطراری بارش برف قرار دارند.

خسرو کیانی اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ و اردل و کند شدن عملیات برف‌روبی در گردنه‌ها و جاده‌ها وضعیت این شهرستان‌ها در حال اضطرار اعلام شده است.

وی به مسدود شدن گردنه‌های برف‌گیر در این شهرستان‌ها به خصوص گردنه چری و شاه‌منصوری به دلیل بارش سنگین برف و ریزش بهمن اشاره کرد و افزود:هم‌اکنون سه نفر از عوامل راهداری گرفتار بهمن شده‌اند که یک تیم راهداری و یک تیم عملیات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.


بیشتر بخوانید


کیانی به وضعیت عبور و مرور در سایر جاده‌های استان از جمله محور لردگان به بروجن به عنوان محور ترانزیتی که به کندی و تنها با زنجیرچرخ انجام می‌شود، اشاره و اضافه کرد: تردد در تمام محور‌های ارتباطی استان به کندی انجام می‌شود و رانندگان و مسافران از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی به استفاده از زنجیر چرخ، استفاده از چراغ مه‌شکن و وسایل گرمایشی در وسایط تقلیه تاکید کرد.

گفتنی است؛ سامانه بارشی فعال در استان موجب بروز رعد و برق در برخی نقاط و کولاک برف در گردنه‌ها و رخداد بهمن می‌شود از همین رو توصیه می‌شود نکات ایمنی در این مدت رعایت شود.

بارش‌ها به تناوب طی ساعاتی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
هرچی برف بیاد باز مسئولین مینالن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بابا یکی بگه چقدر برف که باشه مشکل آب حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بابا یکی بگه چقدر برف که باشه مشکل آب حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
صدسال