بیش از ۴ هزار برنامه ویژه دهه فجر در شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت : مراسم ۱۰ مسجد ۱۰ شب همراه با مطالبه گری از مسوولینی که در مساجد حاضر می‌شوند، ۱۰ جشن در ۱۰ محله با حضور مسوولینی که مردم آن محله بیشتر نیاز به حضور آنان دارند؛ ۱۰ شب جشن در میدان شهید با اجرای بسیج و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مهمانی لاله‌ها در روز پنج شنبه ۱۳ بهمن از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال است.

حجت الاسلام جلیل محمدی گفت: : روز ۱۲ بهمن از ساعت ۸:۱۵ مدیران استان در دفتر نماینده، ولی فقیه با ایشان به نمایندگی از مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند و سپس مراسم ویژه این روز در میدان شهید با اجرای سرود ۳۱۳ نفری آغاز می‌شود و زنگ انقلاب در ۹:۳۳ دقیقه زمان ورود امام خمینی رحمت الله علیه به تهران نواخته خواهد شد.

مولودی خوانی، سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان و رژه موتوری از فرودگاه بجنورد در سطح شهر تا میدان شهید و گلباران تمثال مبارک امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی ادامه از برنامه‌های روز ۱۲ بهمن است.

محمدی دیدار با ۳ خانواده شهید شاخص استان توسط نماینده، ولی فقیه و تجلیل از ۱ پدر شهید در اداره و هر مسجد از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این ستاد است.

او گفت : جشن روز ۱۲ بهمن در همه شهر‌های مراکز شهرستان‌های استان با حضور امام جمعه آن شهرستان برگزار می‌شود به جز شهرستان اسفراین که با حضور حجت الاسلام رفیعی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

محمدی برپایی ۵۰ غرفه از ادارات استان بین میدان شهید تا چهارراه مخابرات بجنورد و توزیع ۷ هزار پرچم بین اصناف استان را از دیگر اقدامات این ستاد معرفی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.