همزمان با آغاز دهه فجر ۴۴ زنگ انقلاب در مدارس مازندران نواخته شد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر ، زنگ انقلاب با شعار" جشن ملی و اسلامی ۱۴۰۱ " صبح امروز چهارشنبه در مدارس سراسر مازندران نواخته شد.

زنگ انقلاب در مرکز استان امروز با حضور استاندار مازندران و دیگر مسوولان استانی در مدرسه شهید برزگر روستای بادله در شهرستان میاندورود نواخته شد.

همزمان با برگزاری این مراسم در مرکز استان،  زنگ انقلاب به صورت همزمان در چهار هزار و ۲۰۰مدرسه مازندران و با حضور بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز نواخته شد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم نواخته شدن زنگ مدرسه در در مدرسه شهید برزگر روستای بادله در شهرستان میاندورود گفت: قبل از انقلاب ۳۰ درصد بانوان باسواد و هفت درصد آنان در ادارات دولتی مشغول بکار بودند، اما اکنون ۹۹.۵ درصد بانوان باسواد هستند و میزان اشتغال بانوان در ساختار اداری نیز به ۵۲ درصد رسیده است.

او با بیان اینکه کودکان و نوجوانان هم در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی نقش داشتند از تمام دانش آموزان خواست برای توسعه کشور بر روی تحصیل باکیفیت‌تر تکیه کنند

استاندار مازندران ادامه داد: ایران در سال ۱۳۵۷ رتبه ۵۵ علمی جهان را داشت، اما اکنون با تلاش دانش آموزان به ۱۶ رسیده است.

حسینی پور ادامه داد: قبل از انقلاب در بیمارستان‌های همین منطقه پزشکان هندی و پاکستانی فعالیت داشتند، اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون پزشکان توانمند از استان در مراکز درمانی ایران حضور دارند

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس مازندران
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس مازندران
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس مازندران
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس مازندران
ستاد گرامیداشت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران اعلام کرد سه هزار و ۵۰۰برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.