امام جمعه همدان گفت: امروز دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فناوری، پزشکی و ورزشی دستاورد‌های ارزشمندی کسب کرده اند که دشمنان را ناامید کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان امروز همزمان با نخستین روز از دهه فجر در مراسم نواختن زنگ انقلاب در سالن ورزشی شهیده کورکچی حصار علی آباد همدان گفت: دشمنان به روش‌های مختلف به دنبال تغییر ذهنیت و تفکر جامعه هستند.

او گفت: برنامه دشمن تاریک کردن ذهنیت نوجوانان در فضای مجازی است، زیرا منافع آن‌ها زمانی که جامعه ما ناامید شود به دست می‌آید.

امام جمعه همدان گفت: امام خمینی (ره) نگذاشت کسی برای ما آقایی کند و گفت مردم باید خودشان آقای خودشان و یک ملت مستقل باشند.

شعبانی با بیان اینکه دستاورد‌های دانش آموزان بسیار ارزشمند است و آینده کشور را می‌سازد گفت: دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها آینده سازان این مرز و بوم هستند و می‌توانند آینده این کشور را به سمت موفقیت سوق دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز دختران و زنان در مسئولیت‌های دولتی خدمت و در عرصه‌های علمی، اختراعات، پزشکی، ورزشی و دیگر عرصه‌های مهم نقش آفرینی می‌کنند.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: از دیدگاه امام (ره) خدمتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد و مسئولان کشور باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او گفت: ۲۵۰ هزار نفر از فرزندان این کشور برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خون خود را اهدا کردند تا ما امروز به راحتی زندگی کنیم.

امام جمعه همدان ابراز امیدواری کرد پرچم این انقلاب توسط دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به دست امام زمان (عج) برسد.

 زنگ انقلاب ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز چهارشنبه همزمان با سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در همدان نواخته شد.

بسیاری از مدارس همدان در نوبت صبح امروز چهارشنبه به دلیل بارش برف تعطیل بود و آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

در سال تحصیلی جاری بیش از ۳۲۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه همدان تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.