وزارت مهاجرین در دیدار با معاون آسیایی مؤسسه نجات بین‌المللی(IRC) گفت نباید کمک‌های مؤسسات خارجی به افراد نیازمند به موضوعات سیاسی ربط داشته باشد.

وزارت مهاجرین و عودت کنندگان در صفحه توئیترش از دیدار خلیل الرحمن حقانی، وزیر مهاجرین و عودت کنندگان با عدنان جنید، معاون آسیایی مؤسسه نجات بین‌المللی(IRC) خبر داد.

خلیل الرحمن حقانی‌، وزیر امور مهاجرین در دیدار با عدنان جنید، معاون آسیایی مؤسسه نجات بین‌المللی(IRC) گفت: در توزیع کمک‌ها به نیازمندان، باید به مسائل مذهبی مردم احترام گذاشته شود؛ در این دیدار، حقانی گفته است که نباید کمک‌های مؤسسات خارجی به افراد نیازمند به موضوعات سیاسی ربط داشته باشد؛ وزیر مهاجرین و عودت کنندگان از این مؤسسه خواست تا کمک‌های آنان باید در هماهنگی با وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان صورت گیرد.

معاون مؤسسه نجات بین‌المللی(IRC)  اعلام کرد که به کمک‌هایشان برای خانواده‌‌های نیازمند ادامه داده و تلاش می‌کنند تا به بیشتر نیازمندان مساعدت کنند؛ مؤسسه نجات بین‌المللی(IRC) در ولایات مختلف افغانستان بیشتر در قسمت مددرسانی به نیازمندان فعالیت می‌کند.

پیش از این نیز وزارت مهاجرین و عودت کنندگان با شماری از نهادهای مددرسان دیدار و روی موضوعات مددرسانی با مردم افغانستان بحث و گفتگو کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار