نمایشگاه دستاورد‌های توانمندی بانوان کوهبنانی با حضور اعضای ستاد دهه فجر شهرستان در محل کتابخانه عمومی کوهبنان افتتاح شد.

درحاشیه افتتاح نمایشگاه فرماندار کوهبنان با تبریک دهه فجر گفت: موفقیت‌های علمی، اقتصادی و اجتماعی زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان از جایگاه ویژه و توجه اسلام به زنان است.

او بیان کرد: به برکت اسلام و انقلاب اسلامی زنان ایران به عنوان زنان الگو در جهان اسلام معرفی شده اند و مرجع نظر زنان مسلمانان دیگر کشور‌های اسلامی هستند.

مجید توکلی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توانمند سازی خانواده‌ها خصوصا بانوان در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی، گسترش اشتغال خانگی و فراهم کردن زمینه خود اشتغالی این عزیزان دانست.

مسئول امور بانوان فرمانداری کوهبنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت و توانمندسازی فعالیت‌های اقتصادی بانوان و بویژه زنان سرپرست خانوار و تولید کنندگان بومی در ۳۲ غرفه دایر شده است.

مرضیه مجیدی افزود: در این نمایشگاه انواع محصولات و مصنوعات خانگی از قبیل غذا‌های محلی، شیرینی، عرقیجات سنتی و دارویی، تولیدات حجاب و عفاف، تزیینات دست ساز، تابلو فرش، گلیم، صنایع دستی و.. عرضه می‌شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه تا روز ۲۲ بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر در سالن کتابخانه عمومی کوهبنان دایر و پذیرای علاقمندان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار