کیوان پناهی گفت: در طرح فروش خودرو ویژه دهه فجر، ۴ خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه میشود.
وی با بیان اینکه ثبت نام این مرحله از ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ آغاز میشود گفت: به متقاضیان مهلت داده شده است تا در بانکهای هماهنگ شده (بانکهای ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) حساب وکالتی افتتاح کنند تا بتوانند از طریق سایتهای اینترنتی حساب وکالتی که یکی از شروط اضافه شده به ثبت نام است، را ایجاد کنند و حتی اگر در این بانکها حساب هم دارند میتوانند تغییر وضعیت به حساب وکالتی دهند.
مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: مبلغی که در این دوره ثبت نام باید سپرده شود، ۹۰ میلیون تومان است که در طول ثبت نام این مبلغ در حساب مشتری تا روز قرعه کشی باقی میماند. پیش بینی میشود ۳ روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که احتمالا ۲۵ بهمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی برگزار شود.
پناهی افزود: پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده است ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، میتواند مبلغ مانده در حساب خود را برداشت کند.
وی ادامه داد: جلساتی مبنی بر اینکه چگونه میتوان خودرو را به دست مصرف کننده نهایی رساند برگزار شد؛ در نهایت این پیشنهاد از طرف وزارت صمت و خودروسازان مطرح شد که با توجه به اشکالات به وجود آمده در ثبت نامهای اخیر و اینکه مصرف کننده واقعی نتوانست از فرصت خرید استفاده کند، شرط حساب وکالتی به قرعه کشی اضافه شود تا خودرو به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد.
میدونید جالب اینجاست منیکه پلاک رو پراید مدل ۸۶ دارم با اونیکه پلاک فعال رو ماشین صفر داره یا شاسی سوار هیچ فرقی نداشتند ! حدااقل میگفتند به هر خانواده ایرانی یک ماشین تعلق می گرفت اگه میتونستند به خانواده های ماشین مدل پایین بدن که خیلی بهتر بود !یا قید پلاک فعال را برای افراد و خانواده دارای فقط یک پلاک فعال با خودرو مدل پایین تر از ۱۵ سال را برمیداشتند ! اینجوری ۲ تا شانس داشتیم برای خودروی خانواده که لا اقل یکی اش شاید در میومد !
الان دیگه آخر قرعه کشی بازی و ...است اما با یه بررسی کوچک میشه فهمید که این خودروها گیر بیشتر افرادی اومد که مستحقش نبودند !یا نصیب نمایندگی ها و دلال های اصلی اومد !
اصلا این نمایندگی ها نباید تو فروش دخالت کنند و فقط باید خدمات پس از فروش و گارانتی را انجام بدهند اما درعمل برعکس ! و بیشتر نقش واسطه گری بازار بجای کارخانه را بازی میکنند !
ما که گیرمان نیومد و هر روز باید پرایدمون رو هل بدهیم ! قیمت خودرو فرسوده هم طوری زده که آهن پاره اش بیشتر می ارزه !
خیلی طرح اشتباهی هست چون فقط دلال پول زیادی دارن وکارت ملی اجاره میکنن
اینجامصرف کننده یک ماه قبل تحویل خودرو میره دنبال پول جور کردن بساط دلال هم جمع میشه
خداییش یک نفر در صمت نیست یک طرح عقلانی بده بساط این دلال بازی کالای مصرفی که در همه دنیا مصرفیه جمع کنن
و در سرکیسه کردن مردم، هر بار حرفه ای تر میشن
من ماشیتی دارم در قرعه کشی شرکت میکردم اگر همسرم برنده میشد
میفروختم پولی روش می گذاشتم ماشینم بعد از مدتها عوض میکردم
حالا که از دست ما پرید
من یه حساب وکالتی برای بورسکالا انجام داده بودم . الان میتونم همین حساب رو واسه ایرانخودرو ثبت کنم؟
یا باید برم یه بانک دیکه یه حساب وکالتی دیگه باز کنم؟
من یه حساب وکالتی برای بورسکالا انجام داده بودم . الان میتونم همین حساب رو واسه ایرانخودرو ثبت کنم؟
یا باید برم یه بانک دیکه یه حساب وکالتی دیگه باز کنم؟
من یه حساب وکالتی برای بورسکالا انجام داده بودم . الان میتونم همین حساب رو واسه ایرانخودرو ثبت کنم؟
یا باید برم یه بانک دیکه یه حساب وکالتی دیگه باز کنم؟
کسی که واقعا الان احتیاج به خودرو داشته باشه پولش نقد و دنبال یه وسیله است که ازش استفاده کنه
یه فکری برای خانواده های که اصلا ماشین ندارن بکنن
هیچی هم معلوم نیست... مسخره تر از این طرح مگه داریم!!
به تمام زوایای این طرح حساب وکالتی دقت کنید .
کسانی هستند ماشین خریدند به اسم یکی دیگه زدند و الان ماشین دارند و الان بنام خودشون ثبت نام میکنند و مصرف کننده واقعی نیستند. و خیلی دلایل می تونم بگم که این طرح حساب وکالتی از جهات مختلفی به نفع مصرف کننده هست .
خُب الان این کجاش مصرف کننده واقعیه
خودتون خوب میدونید چه بلایی دارین سر منه بدبخت که ۴۵ بارثبت نام کردم به ولله ۴۵ بار بیشتر ثبت نام کردم یعنی از اول ثبت نام حتی یکیشو رد نکردم هرکی خواست عکسش براش میفرستم اینم شمارم ۰۹۱۷۹۶۰۲۷۶۶
وقتی صنعت خودرو سازی دارای عیب باشد ، هر عملی از طرف آنها دچار نقص است . اگر صدتا قانون هم بزارن ، فرقی برای کسانی که سو استفاده میکنند ندارد ، فقط روششان متفاوت است.
تنها قشر متوسط و ضعیف جامعه هستن که بدون اختیار ، دارای یکسری شرایط هستن که اصلا بدرد آنها نمی خورد.
صنعت را درست کنید.
قرعه کشی ک میشد مردم کم درامد ب امید دراومدن اسمشون و فروش امتیازشون ثبت نام میکردن و جای امیدی برا قشر پایین بود
ولی حالا با این طرح فقط سرمایه دارها و دلال ها میتونن اسم بنویسند و برنده بشن
اگه واقعا نیتتون اینه ک مصرف کننده بتونه بخره پس قیمتهارو یکی کنید با بازار
مثلا من ۲۰۶دارم اگ بفروشم الان کمش۱۵۰تومن میره،۹۰تومنو داشتم میزاشتم روش ۶مدل بالاترشو میخریدم.
۹۰تومنم کجا بود ک بریزم ب حساب؟
عوض این کارا میتونستین عین قبل وام ب اسم خریدار بگیرین
هم دلال نمیاد وسط همه اونیک ماشین فرسوده داره ماشین مدل صفر سوار میشه.یکم ب فکر قشر ضعیف مملکت باشین ن ب جیب خودتان