افتتاح طرح‌های ویژه دهه فجر در آذربایجان شرقی

در دومین روز از دهه مبارک فجر، مردم برخی مناطق آذربایجان شرقی شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی بودند.

طرح پمپاژ روستای ابراهیم‌سمیع در شهرستان خداآفرین پس از ۱۴ سال با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

ارزش روز این طرح ۳۰۰ میلیارد تومان است و با بهره‌برداری از آن امکان آبیاری ۷۰۰ هکتار از اراضی منطقه فراهم شده و میزان تولید در هر هکتار از ۱.۵ به ۸ تن می‌رسد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان خداآفرین، تونل‌ها و جاده‌های دسترسی سد‌های خداآفرین و قیزقلعه‌سی را با ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح کرد.

همچنین ۷ باب مدرسه تازه‌ساخت با افتتاح نمادین یک مدرسه شش‌کلاسه توسط استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان خداآفرین به بهره‌برداری رسید.

سه طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی هم در مراغه افتتاح شد.

پارک قزل ارسلان به وسعت ۳ هکتار، گلخانه تولید محصولات کشاورزی و زمین چمن هنرستان فنی مراغه طرح‌هایی بود که هزینه ۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

در شهرستان شبستر از طرح‌های آسفالت خیابان و راه ورودی روستای زیناب با هزینه ۵ میلیارد تومان بهره برداری شد.

همچنین طرح‌های شهرداری شبستر شامل فاز اول سامانه پایش تصویری و نظارتی، آسفالت معابر و خیابانها، برج پرچم ۴۰ متری در میدان مفاخر این شهر و خودرو حمل گوشت یخچال دار کشتارگاه شهرداری شبستر با هزینه‌ای افزون بر ۱۴ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در اهر ۲ مدرسه ابتدایی در روستا‌های پسته بیگ و مرده کتان و سر درب ورودی گلزار مطهر شهدای شهرستان اهر در مجموع با ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح شد.

مدرسه شهدای روستای علی آباد هشترود هم با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان تعمیر و تجهیز و نوسازی شد.

برچسب ها: افتتاح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.