فاطمی به اهتمام جدی استان به تامین میوه شب عید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت اشاره کرد و از تشدید نظارت بر بازار و برخورد با واحدهای صنفی متخلف خبرداد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در نشست ستاد تنظیم بازار استان با تبریک فرارسیدن ۱۲ بهمن و دهه مبارک فجر گفت: هدف تمام انبیا، اولیا و صالحان تشکیل حکومت اسلامی و حاکمیتِ الله بوده لذا باتوجه به اینکه دهه فجر سرآغاز حاکمیتِ الله است این ایام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد.

او با بیان اینکه دهه فجر جلوه قدرت الهی به دست توانای مردم بزرگ ایران و با رهبری امام عظیم‌الشأن‌مان بود، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولین باید از هر فرصتی برای خدمات رسانی به مردم و پیگیری مسائل، مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها استفاده کنند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور کار‌های نشست، بر برنامه ریزی جدی جهت فراوانی میوه ایام عید و ماه مبارک رمضان در بازار تاکید کرد و افزود: در این راستا با همکاری فرمانداران و شهرداران، مکان‌هایی برای توزیع میوه مورد نیاز مردم تمهید و سایر برنامه ریزی‌ها صورت گیرد.

فاطمی با اشاره به برخی گلایه‌ها در خصوص قیمت برخی اقلام میوه در استان در مقایسه با بعضی استان ها، خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در این زمینه در قالب جلساتی، زنجیره‌های تامین تا آخرین مرحله توزیع میوه در استان بازبینی و مداخلات کارشناسانه لازم برای اصلاح فرآیند‌ها انجام شود.

استاندار یزد در ادامه بر تشدید نظارت بر بازار و پایش روزانه نرخ اقلام، تاکید کرد.

دکتر فاطمی در پایان اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همکاری فرماندران قیمت سبد خانوار شهری و روستایی را به تفکیک هر شهرستان تهیه و علت گرانی در برخی مناطق را تحلیل کنند تا اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم برای مدیریت هرچه بهتر بازار صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
تشکر از پیگیری استاندار محترم
محض اطلاع خیلی از میوه ها کیفیت ندارن مثل سیب واقعا بااین قیمت گران کیفیت ندارن