تکریم پدران آسمانی در قالب آئینی با عنوان "ستاره‌های شهر" با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان استان فارس، در شیراز برگزار شد.

در آستانه میلاد مسعود حضرت علی(ع) و به مناسبت ایام الله دهه فجر، ستاد بزرگداشت "ستاره‌های شهر" در هشتمین روایت خود، مراسم "تکریم پدران آسمانی" را در تالار حافظ شیراز برگزار کرد.

این مراسم، با پخش کلیپ شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و قرائت قرآن توسط فرزند شهید نوروزی آغاز شد و پس از آن گروه موزیک سرود جمهوری اسلامی ایران را نواختند.

در ادامه، کلیپ دیدار مقام معظم رهبری با فرزندان شاهد پخش و سرودی توسط فرزند شهید نیک فرجام، اجرا شد و سردار بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز سخنانی در خیرمقدم به خانواده شهدا و سایر شرکت کنندگان در این آئین، ایراد کرد و سپس گروه رزم نواز ارتش و فرزند شهید نیک فرجام، دومین سرود خود را با عنوان میلاد نور، اجرا کردند.

این برنامه با پخش کلیپ جهادگران شاهد و سخنان سردار بوعلی فرمانده سپاه فارس، ادامه داشت و سپس، محمد امیری با روایت‌های خود لحظاتی خاطره انگیز را تداعی کرد و اجرای فرزند شهید قلیچ پور، ایلیا، صبح غدیر و انتخاب را نیز بر صحنه برد و اصغر شجاعی دکلمه و شعر خود را قرائت کرد.

در پایان این نوبت از آیین «ستاره های شهر» مسئولین به تجلیل از پدران شهید حاضر در جلسه پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.