شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از عرضه نشدن لوازم یدکی خودرو در نمایندگی‌های ایران خودرو گلایه کرد

فراهم کردن قطعات یدکی خودرو یکی از معضلاتی است که رانندگان با آن مواجه هستند. گرانی خودرو از یک سو و افزایش قیمت لوازم یدکی از سوی دیگر مشکلات رانندگان را دو چندان کرده است. خودروی ۴۰۵ یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است که از سال ۱۳۷۰ در بازار داخلی عرضه شد. گرانی قطعات یدکی و اختلاف قیمت آن، یکی از مشکلاتی است که رانندگان را سردرگم کرده است. ماجرا از این قرار است که شهروند خبرنگار ما که مدتی پیش تصادف کرده، برای خرید قطعات یدکی به چند نمایندگی این شرکت مراجعه کرده، اما با افزایش قیمت و اختلاف قیمت آن مواجه شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

من یک پژو ۴۰۵ دارم که تصادف کردم برای خرید لوازم بدنه به چندتا نمایندگی مجاز ایران خودرو برای خرید رفتم و لیست قیمت گرفتم، از طرفی اپلیکیشن ایساکو این شرکت رو هم نصب کردم که قسمت قیمت لوازم را با لیست قیمتی که از نمایندگی گرفتم رو مقایسه کردم خیلی با هم اختلاف دارند. مثلا قیمت درب جلو که از نمایندگی پرسیدم دو میلیون پانصد تا هشتصد هزار تومان قیمت دادند که در اپلیکیشن ایساکو از یک میلیون هشتصد تا دو میلیون و هفتاد هزار تومان قیمت زده. با چند نفر شرکت ایران خودرو تهران تماس گرفتم که تنها جوابی که دادند شرکت به خاطر نوسان قیمت فعلا به نمایندگی‌ها قطعه نمی‌دهند. قیمت‌ها اختلاف دارد و تنها راه خرید مطمئن از نمایندگی‌ها است.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار