امام جمعه آبادان گفت: دوگانگی مدیریت در آبادان و خرمشهر سبب شده تا مردم این شهرها از وضعیت شهری گلایه داشته باشند.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان گفت: شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در خوزستان از نظر عمرانی خیلی عقب هستند و این حداقل خدماتی است که نظام و مسئولان باید ارائه دهند و مردم این دو شهر به شکل مستمر در زمینه آسفالت، آب و فاضلاب مشکل دارند که از مسئولان می‌خواهیم رسیدگی کنند.
او با تاکید بر اینکه در خرمشهر و آبادان دوگانگی مدیریت وجود دارد گفت : چرا نباید مسئولان یکدل و یکصدا طبق قانون راه را برای آبادانی آبادان و خرمشهر طی کنند و مشکلات را به حداقل برسانند ؟

امام جمعه آبادان با تبریک ولادت امام علی (ع) گفت: استقامت، مجاهدت، شجاعت و موضع گیری در برابر باطل از ویژگی‌های بارز امام علی علیه السلام بود که رهبران هر جامعه باید از آن الگو بگیرند همانطور که رهبران انقلاب اسلامی در این ۴۴سال امامان معصوم را سر لوحه کار خود قرار دادند.
این مسئول با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دستاورد‌های نظام چیزی نیست که دشمن بتواند آن را انکار کند. ما با همه مشکلات، فتنه‌ها و جنگ تحمیلی توفیقات بسیار زیادی در کشور داشتیم.
خطیب جمعه آبادان گفت : در زمینه عمرانی، علمی، درمانی و دفاعی به همت جوانان موفقیت‌های بسیاری داشتیم اما در کشور همچنان مشکلات و کمبود‌هایی هست که بعضی عمومی است مثل گرانی و تورم و برخی منطقه‌ای مثل بیکاری است.
او گفت : در بعضی از استان‌ها نرخ بیکاری به شدت پایین است به قدری که از استان‌های دیگر کارگر دعوت و جذب می‌کنند، اما در بعضی از استان‌ها مثل خوزستان همچنان نرخ بیکاری رنج آور است که باید مسئولان برای آن چاره بیندیشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.