امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی، از مسئولان خواست تا با تشریح این دستاورد‌ها در جامعه امیدآفرینی کنند.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های بسیار انقلاب اسلامی گفت : ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و ایران به پیشرفت‌های بی‌نظیری رسیده که تا پیش از انقلاب حتی تصور آن‌ها هم ممکن نبود.

وی با تاکید بر لزوم تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: تشریح این دستاورد‌ها موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و مسئولان باید به این مهم اهتمام داشته باشند.

آیت‌الله علما به گوشه‌ای از این دستاورد‌ها اشاره کرد و افزود: امروز پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های دفاعی و نظامی نقل محافل مختلف سیاسی در جهان است و دنیا را به حیرت واداشته که همه این‌ها مرهون خون شهدا و برکت این انقلاب و این نظام است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز در عرصه‌های مختلف به ویژه صنعت دفاعی به اقرار دشمنان از قدرت‌های تاثیرگذار هستیم.

آیت‌الله علما به پیشرفت‌های صورت گرفته در سایر حوزه‌های علمی، زیربنایی، بهداشتی و ... هم اشاره کرد و افزود: در هر حوزه‌ای که ورود کنیم رشد و پیشرفت ایران در سال‌های پس از انقلاب یک جهش بزرگ بوده و همه این‌ها به برکت این انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امیرالمونین حضرت علی (ع) گفت: ابعاد وجودی این شخصیت بزرگوار باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود و دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه باید با جدیت بیشتری کار کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.