سردار سلامی:

سپاه در کنار مردم زلزله زده قرار دارد+فیلم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی گفت: این نهاد در کنار مردم زلزله زده قرار دارد و برای حل مشکلات آنان تلاش می‌کند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده وارد فردوگاه خوی شد تا با حضور در مناطق زلزله زده در جریان آخرین وضعیت مردم و نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گیرد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در بدو ورود به شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازدید از مناطق زلزله زده و تقویت کمک‌هایی که تا امروز شده است و همچنین کمک به برادران عزیز در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهداء آذربایجان غربی از اهداف این سفر است.

وی افزود: تمام امکانات از جمله توان گروه‌های جهادی را برای کمک بیشتر به مردم زلزله زده خوی به کار می‌بندیم تا شرایط آسان تری برای زندگی نسبت به وضعیت فعلی فراهم شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شریط زندگی در خارج از خانه همیشه سخت است و امیدواریم به زودی همه مشکلات بر طرف شود.

سرلشکر سلامی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با مردم خوی دارید گفت: دست مردم خوی را می‌بوسم و از اینکه در این شرایط سخت شکیبا هستند از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی همچنین از هموطنانی که به مردم آسیب دیده خوی کمک رسانی می‌کنند قدردانی کرد و گفت: مردم ایران این خصوصیت را دارند که در عمل به دستورات قرآن کریم در سختی‌ها و به کمک هم بیایند و در امور خیر سبقت بگیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: به لطف خداوند مردم خوی از این وضعیت عبور خواهند کرد و شرایط بهتر از قبل خواهد شد و آنچه باقی خواهد ماند، کمک‌ها و محبت‌های مردم به یکدیگر است.

سرلشگر سلامی بلافاصله از فرودگاه راهی اردوگاه زلزله زدگان شهرک ولیعصر خوی شد و هم اکنون از این اردوگاه در حال بازدید است

براساس این گزارش، از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ارسال تجهیزات سنگین مهندسی از قبیل بیل بکهو به همراه هشت دستگاه کمپرسی و خودرو‌های سنگین مهندسی در دستور کار سپاه قرار گرفت و هم اکنون نیز بخش قابل توجهی از ادوات مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) نیروی زمینی سپاه در عملیات امدادرسانی و مردم یاری به هم میهنان زلزله زده در شهرستان خوی حضور دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.