رئیس کل دادگستری هرمزگان باحضور در مسجد نور جزیره کیش با نمازگزاران اهل سنت و نمایندگان اتباع خارجی مقیم جزیره کیش دیدار کرد.

 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جزیره کیش با حضور در مسجد نور جزیره کیش در دیدار با نمازگزاران اهل سنت و نمایندگان اتباع خارجی مقیم جزیره کیش، گفت: همواره از نظرات اندیشمندان و علمای اهل سنت در خصوص مسائل مختلف استقبال می‌کنیم و به این موضوع توجه و اهتمام ویژه‌ای داریم.

مجتبی قهرمانی و هیئت همراه، پس از پایان نماز در بین نمازگزاران مسجد نور اهل سنت جزیره کیش حاضر شد و در دیدار چهره به چهره با مردم، به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

در جریان این دیدار نمایندگان اتباع خارجی مقیم جزیره کیش نیز مسائل و مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در میان گذاشتند و پس از بررسی مطالبات آن‌ها در خصوص موارد مطرح شده، دستورات لازم صادر شد.

مجتبی قهرمانی در حاشیه این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های ویژه موجود در استان هرمزگان با توجه به بافت فرهنگی آن در مناطق مختلف، تأکید کرد: وحدت و همراهی هموطنان اهل سنت با مبانی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان هرمزگان مثال زدنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار