مرکز نیکوکاری دهستان فامور با حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی در سپاه کازرون و برخی مسئولان محلی افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه مرکز نیکوکاری حضرت علی (ع) دهستان فامور در مسجد ابوالفضل (ع) نرگس زار فامور ضمن تبریک دهه فجر و مولود کعبه گفت: دهه فجر فرصتی است از دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفته شود که کجا بوده ایم به کجا رسیده ایم.

او گفت: با اتحاد و وحدت مسئولان و مردم امروز جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب را به کوری همه بدخواهان انقلاب برگزار می‌کنیم با شعار ایران استوار زن و مرد در کنار هم با تکیه بر پروردگار الهی در برابر همه دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: فرهنگ با عظمت انقلاب اسلامی را به نسل نو منتقل کنیم؛ وقتی چتر ولایت روی سرمان باشد در عین تمام دشمنی‌ها و فشار‌ها در تحریم‌های ظالمانه در کمال پیشرفت و توسعه قرار داریم.

سرهنگ توکل یادآور شد: هر انقلابی از دو مولفه امام و امت تشکیل شده است و تا مردم پای انقلاب و ولایت هستند نظام به خوبی کار خودش را ادامه خاهد داد.

او، به وظیفه مسئولان در برابر مردم در انقلاب اسلامی اشاره و گفت مردم، ولی نعمت‌های انقلاب هستند و ما مردمی نجیب و صبور داریم که جا دارد مسئولان بیشتر پای کار مردم و انقلاب باشند.

این مقام نظامی در شهرستان کازرون گفت: ما وارث رسالت و امانت انقلاب اسلامی ایران در برابر خون‌های پاک شهدا هستیم و در برابر آن با کار جهادی، اجرای صد در صد قانون، اتحاد و خوش بین کردن مردم مسئول هستیم.

او سپس در خصوص خدمات قرارگاه محرومیت زدائی در مناطق محرم دهستان فامور و رسیدن به پیشرفت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نکاتی را ایراد کرد.

دیدار از یک‌هزار خانواده شهدا و ایثارگران

سرهنگ توکل گفت: به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون از ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر بازدید به عمل می‌آید.

او با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران هستیم برا اهمیت دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران در دهه فجر گفت و افزود: بسیج و سپاه خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و در این برنامه بزرگ که یک رزمایش در سطح شهرستان می‌باشد در کنار بنیاد شهید است.

توکل بر ظرفیت‌های پایگاه بسیج در همه نقاط شهر و روستا اشاره کرد و گفت: این برنامه در ۱۰۳ روستا با همکاری دهیاری، فرمانده پایگاه بسیج، ائمه جماعات و معتمدین معین و در شهر با همکاری ٧٣ اداره و نهاد بر اساس برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار