مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: محتوای تصویری در معرفی کتاب و ترویج کتابخوانی نقشی اثر گذار دارد.

علی رمضانی رئیس خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: آنچه که مجموعه فعالان بخش ترویج کتابخوانی که بستر اصلی شان رسانه است فعالیت می‌کنند بیشتر به سمت محتوای تصویری و ساختن کلیپ‌های معرفی کننده آثار است.

وی گفت: معرفی کتاب درحوزه مکتوب کمتر جواب می‌دهد بلکه کار‌های تحقیقی، مسائل نقد کتاب و آمار وبحث‌های این چنینی به سمت خبرگزاری‌ها و مطبوعات رفته است.

مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران افزود: برخی از برگزیدگان جشنواره کتاب و رسانه محتوای تصویری درحوزه کودک و نوجوان ارائه کرد که الگوی خوبی است برای مجموعه فعالان رسانه‌ای حوزه کتاب که بتوانند موضوع معرفی کتاب را ازکودکی آغاز کنند چرا که خانواده‌ها دنبال این هستند که آثار مطلوب را برای فرزندان خود تهیه کنند و میزان توجه به حوزه کودک و نوجوان و صرف هزینه و خرید کتاب در والدین افزایش یافته است.

رمضانی گفت: چنانچه فعالان رسانه در این فضا آن هم به صورت بیشتر تصویری وقت بگذارند قابلیت بیشتر دیده شدن و استقبال را به همراه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.