نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه :

جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است

گلرو با بیان اینکه جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است، گفت: از وزارت راه و شهر سازی خواسته ایم که در زمینه تکمیل این طرح نیمه تمام اقدام شود.

گلرو نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه بابیان اینکه جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است لذا از وزارت راه و شهر سازی خواسته‌ایم که در زمینه تکمیل این طرح نیمه تمام اقدام شود، تاکید کرد: برای خارج کردن سمنان از بن بست شمال به جنوب، مجوز ماده ۲۳ جاده سمنان دیان نیز نهایی شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهرستان‌های سرخه و مهدی‌شهر در حوزه‌های مختلف با عقب ماندگی مواجه هستند، تاکید کرد: از وزیر جهاد کشاورزی انتظار داریم که از کشاورزان و دامداران و عشایر منطقه سمنان حمایت کند، «شهرستان مهدی‌شهر قطب دامپروری» مصوبه سفر رئیس جمهور است که مطالعات آن انجام شده و نیازمند اجرا است و از سوی دیگر دولت می‌بایست عنایت بیشتری به عقب ماندگی‌ها داشته باشد.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با اشاره به اینکه بی‌کیفیتی راه‌های مواصلاتی به ویژه جاده ترانزیتی غرب به شرق از جمله مشکلات سمنان محسوب می‌شود، بیان داشت: ضعف زیرساخت و تجهیزات پزشکی در زمره مشکلات عشایر و دامداران است که نیاز به توجه جدی مسئولان دارد و امیدواریم در سفر دوم رئیس جمهور به سمنان به این موضوع هم رسیدگی شود.

گلرو همچنین خواستار توجه بیشتر به حوزه درمان و بهداشت در سمنان شد و ابراز کرد: سمنان تنها مرکز استانی است که دستگاه اMRI دولتی و رادیوتراپی ندارد.

وی با بیان اینکه سمنان، مهدی شهر و سرخه با وجود نزدیکی به تهران در برخی شاخصه‌های توسعه یافتگی عقب ماندگی دارند، تاکید کرد: متأسفانه آمارها نشان می‌دهد که استان سمنان در ردیف بودجه، استان سی ام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.