چهارمین گنجواره نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد اصفهان با عنوان نقش جان و با موضوع آشنایی با شهدای این آرامستان برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان اظهار کرد: این رویداد گردشگری که هم‌زمان با چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود در ادامه سلسله رویداد‌های گنجواره؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد است که به معرفی و آشنایی با مؤثرین افراد مدفون و شهدای آرمیده در مجموعه تخت فولاد می‌پردازد.


هادی نظری توضیح داد: هدف از این گنجواره‌ها که تحت عنوان‌های مختلف و به‌صورت رویداد‌های گردشگری برگزار می‌شود، شناساندن ظرفیت‌ها و جذابیت‌های تخت فولاد در ابعاد و موضوع‌های مختلف است.


او ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت شهدا و آشنایی با آن‌ها رابهانه مناسبی برای برگزاری تور گردشگری نقش جان دانست و خاطره‌گویی پیشگامان انقلاب اسلامی، تکریم خانواده شهدا، اجرای سرود میدانی، شعرخوانی آیینی، نقالی خوانی، نمایش خیابانی و برپایی نمایشگاه محتوایی را از برنامه‌های جنبی آن اعلام کرد.


مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: رویداد نقش جان از ۱۸ تا ۲۱ بهمن به مدت ۴ روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این تور تخصصی می‌توانند عدد ۴ را به شماره ۵۰۰۰۱۲۲۳۳ پیامک کنند یا با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.