مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : ۹۱ درصد فضا‌های آموزشی مدارس این استان در سال‌های پس از انقلاب احداث شده است.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح ۳۱ پروژه آموزشی در استان کرمانشاه در دهه فجر امسال، گفت : با افتتاح این پروژه‌های آموزشی ۱۱۹ کلاس درس به کلاس‌های درس استان کرمانشاه اضافه می‌شود.

نظری با بیان اینکه برای احداث این پروژه‌ها ۵۸۵ میلیارد ریال هزینه شده، افزود: بیشتر این پروژه‌ها در مناطق کم برخوردار شهرستان کرمانشاه احداث شده‌اند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های استان در زمینه توسعه فضا‌های آموزشی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در حالیکه ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مجموع مساحت فضای آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ۱۸۷ هزار مترمربع بود، این میزان هم‌اکنون به یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع رسیده است.

نظری با بیان اینکه ۹ درصد فضا‌های آموزشی آموزش و پرورش کرمانشاه در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب احداث شده، گفت: ۹۱ درصد فضا‌های آموزشی استان در سال‌های بعد از انقلاب احداث شده است.

نظری با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی مدارس استان کرمانشاه از میانگین کشوری بیشتر است، افزود: با همراهی خوب خیرین مدرسه ساز در جریان ساخت و ساز‌های بعد از زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۱۳۹۶، هم اکنون سرانه فضای آموزشی استان ۶.۴ مترمربع است که میانگین کشوری آن ۵.۲۱ مترمربع است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.