متن تفاهمنامه مدیریت پیشین باشگاه استقلال با کاوه رضایی که باعث فسخ قرارداد یکطرفه وی با تراکتور شده فاش شد.

یکی از تکراری‌ترین سوژه‌های پنجره نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال ایران در نیم‌فصل، موضوع انتقال کاوه رضایی به باشگاه استقلال و فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه تراکتور تبریز است.

ستاره سابق آبی‌ها که در ابتدای فصل به عنوان یکی از بمب‌های نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه محبوبش برگشته بود، پس از امتناع بازیکنان مازاد ساپینتو از فسخ قرارداد در آستانه لیگ، مجبور شد تا نیم‌فصل در باشگاه دیگری که تراکتور بود، توپ بزند.

در تمام این مدت زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت کاوه رضایی به استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به گوش می‌رسید و در نهایت کاوه با فسخ یک‌طرفه قراردادش با تراکتور، مهر تاییدی بر این گمانه‌زنی‌ها زد.

حالا و در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده و این باشگاه با جدایی سیاوش یزدانی مجاز به عقد قرارداد با یک بازیکن دیگر است، کلاف سردرگم بازگشت کاوه به استقلال روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.

مبلغ پایه قرارداد نیم فصل دوم ۱۱ میلیارد تومان، حق مسکن ۱ میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل ۱ میلیارد تومان، پاداش قهرمانی لیگ ۱ میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه ۳۰۰ میلیون تومان، پاداش قهرمانی جام حذفی ۵۰۰ میلیون تومان، حضور در هر بازی ۵۰ میلیون تومان، پاداش گل یا پاس گل ۳۰ میلیون تومان!

مبالغ پرداختی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳: مبلغ پایه ۱۹ میلیارد تومان، حق مسکن ۴.۵ میلیارد تومان، رضایت مدیرعامل ۴.۵ میلیارد تومان، حضور در هر بازی ۸۰ میلیون تومان، پاداش قهرمانی در لیگ ۱.۵ میلیارد تومان، پاداش قهرمانی در جام حذفی ۱ میلیارد تومان، پاداش کسب سهمیه در لیگ ۵۰۰ میلیون تومان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار