دستگیری ۴۲ محکوم متواری در شوش و کرخه

فرمانده انتظامی شوش گفت: ماموران پلیس با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۴۲ محکوم متواری را در شهرستان‌های شوش و کرخه شناسایی و دستگیر کردند.

 سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش می‌گوید: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۴۲ ساعت توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان‌های شوش و کرخه اجرا شد.

او ادامه داد: ماموران پلیس در راستای اجرای این طرح با اقدامات فنی و تخصصی هویت ۴۲ نفر محکوم متواری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شوش، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

سرهنگ یاری زاده همچنین از دستگیری مجرم تحت تعقیب در عملیات ضربتی ماموران پلیس در شهرستان شوش خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی و مبارزه باموادمخدر این فرماندهی با رصد اطلاعاتی محور تردد خودروی مجرم تحت تعقیب که به اتهام قتل تحت تعقیب مرجع قضائی بود را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی متهم را با یک دستگاه خودروی سواری تیبا شناسایی و طی عملیات تعقیب و مراقب با استفاده از قانون بکارگیری سلاح آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ یاری زاده  با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.