کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق درکرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق طی ۱۰ ماه گذشته از خودرو‌های سبک و سنگین عبوری خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: ماموران پلیس راه مستقر در سطح راه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه استان علاوه بر انجام وظایق ذاتی خود در راستای مقابله با مخلان امنیت اقتصادی نیز اجرای ماموریت و در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

او افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته اکثر سوخت‌های کشف شده مربوط به خودرو‌های سواری بوده اند که به صورت خطرناک در این خودرو‌ها بارگیری و در سطح راه‌ها و جاده‌ها حرکت می‌کردند.

او تصریح کرد: حمل سوخت در خودرو‌های سواری به مثابه حمل بمب متحرک است که با کوچکترین ضربه امکان انفجار آن وجود دارد از این رو طرح برخورد با خودرو‌های سوخت کش توسط کارکنان این پلیس در سطح راه‌های استان و مقابل پاسگاه‌های پلیس راه در حال انجام است تا سرمایه‌های انسانی از حوادث احتمالی هم به دور باشند.

رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به این که حفظ جان هموطنان و جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی اولویت اصلی پلیس راه می‌باشد افزود: رانندگان خودرو‌هایی که اقدام به بارگیری و حمل مواد سوختی غیرمجاز می‌کنند به مراجع قضایی معرفی و خودروی آنان توقیف خواهد شد.

برچسب ها: پلیس راه ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار