مدیر کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان گفت : سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع احراز هویت ایرانیان ، یکی از پیشرو ترین دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک و احراز هویت ایرانیان به شمار می آید.

  رضا راحت دهمرده  گفت: تمامی دستگاههای اجرایی و بانک ها بصورت آنلاین به پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور متصل هستند و احراز هویت مراجعه کنندگان و مشتری های خود را از این طریق و در کمترین زمان ممکن صورت می دهند .

وی  با اشاره به پروژه های بزرگ سازمان ثبت احوال کشور افزود : در سالیان گذشته و در راستای ایجاد دولت الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور در اولین اقدام با اختصاص شماره ملی به یکایک اسناد سجلی ایرانیان و سپس اسکن تمامی اسناد سجلی موجود در ادارات ثبت احوال کل کشور توانست پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور را راه اندازی نماید .

  وی افزود : با ارتباط آنلاین تمامی ادارات ثبت احوال به این پایگاه ، سرعت ارائه خدمات هویتی و سجلی به مراجعین افزایش پیدا نمود و ارائه خدمات سجلی را مکان محور و بر اساس محل سکونت فرد امکان پذیر نموده و دیگر نیازی به مراجعه افراد به محل صدور سند سجلی و یا ارسال مدارک مراجعه کنندگان به سایر ادارات ثبت احوال نمی باشد و این امر موجب افزایش رضایت مراجعین و ارائه خدمات مطلوب تر به ارباب رجوع بود .

 مدیرکل ثبت احوال استان گفت : ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در راستای انجام وظایف و ماموریت های سازمانی خود در سالهای اخیر تلاش نموده است تا با ایجاد ادارات و نمایندگی های جدید ، سطح دسترسی مردم به ادارات ثبت احوال را تسهیل نماید و هم اکنون در 56 نقطه استان در حال ارائه خدمات هویتی به جمعیت 3 میلیون نفری استان است و سالانه به بیش از یک میلیون نفر در سطح استان ارائه خدمت می نماید .

 

برچسب ها: ثبت احوال ، هویت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار