رفع مشکل مسکن محرومان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال ۱۴۰۳

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم اینک ساخت مسکن در استان در حوزه محرومیت زدایی، بنیاد مستضعفان و نهضت ملی مسکن در دست اقدام بوده و تلاش بر این است تا پایان ۱۴۰۳ مشکل مسکن طبقه محروم استان برطرف شود.

سید علی احمدزاده اظهار کرد: از محل محرومیت زدایی قرار است ۱۰ هزار واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت استان ساخته شود که کار ساخت بخشی از آن ها آغاز شده است.

 او افزود: کار ساخت ۲ هزار واحد نیز توسط بنیاد مستضعفان برای افراد کم برخوردار استان شروع شده و در قالب طرح نهضت ملی مسکن چهار هزار واحد روستایی وجود دارد که توسط بنیاد مسکن استان در دست ساخت می باشد.

احمدزاده تاکید کرد: ۶ هزار واحد شهری هم در طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است و در مجموع ۱۰ هزار واحد در دست اقدام داریم .

او گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ،استان در برخی از شهرها با مشکل زمین مواجه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: عمده ترین مشکل در شهر یاسوج است و زمین های دولتی به اندازه ای که امکان داشته به طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

احمدزاده عنوان کرد: البته رایزنی هایی در حال انجام است تا با یک فرد مالک به عنوان سرمایه گذار به توافق برسیم تا ۲۰ هزار واحد مسکونی در یاسوج با معماری جدید در دو فاز ساخته شود.

او گفت: در مابقی شهرهای استان از جمله دهدشت و گچساران طرح نهضت ملی مسکن به خوبی در حال انجام است و بسیاری از آن ها در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون در شهر یاسوج ساخت بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.