رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: جاده مهاباد - بوکان مشهور به جاده برهان و راه ۸ روستای این شهرستان بر اثر کولاک شدید برف مسدود شده است.

رحمت نویدی نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم اکنون تردد در محور مهاباد - بوکان (برهان) به دلیل کولاک شدید در محدوده «قره‌بلاغ» و «حاجی‌علی‌کند»، غیرممکن و این مسیر مسدود اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه به علت شدت کولاک امکان برفروبی این مسیر وجود ندارد، افزود: رانندگانی که ناچار به تردد در این مسیر هستند، می‌توانند از مسیر جایگزین مهاباد- میاندوآب - بوکان استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: جاده برهان از عصر روز گذشته به علت کولاک شدید برف مسدود و پلیس راه تردد در این مسیر را ممنوع اعلام کرده است.

نویدی نیا با توصیه به شهروندان که از تردد غیر ضروری خودداری کنند، گفت: در محور مهاباد - سردشت هم در ۲ گردنه «جواله‌ره‌شان» و «زمزیران» و مسیر مهاباد - پسوه کولاک شدید گزارش شده و تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

وی اضافه کرد: هم اکنون راه دسترسی ۸  روستای بخش منگور شرقی این شهرستان و بعد از گردنه «خوله‌پوله» در محور «آفان» به علت کولاک شدید برغم بازگشایی دوباره مسدود شده است.

نویدی نیا ادامه داد: تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای برف روبی و نمک پاشی و همچنین ارائه خدمات به خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک آماده باش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.