مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزد گفت: چهلمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «خون به خون راه داره» در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

مجیر عطارنیا مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزد افزود: همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز آغاز به‌کار محفل طنز «قندشکن» چهلمین جلسه این محفل ادبی با حضور شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان در یزد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این محفل شاعران و طنزپردازان استانی و کشوری اشعاری درباره سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین آثاری را با موضوع «خون به خون راه داره» در زمینه ضرورت و اهمیت اهدای خون، تأثیر و فواید این ماده حیاتی در درمان بیماری‌ها و سلامت افراد جامعه و لزوم افزایش مشارکت انسان‌های سالم و نیکوکار در این امر انسان‌دوستانه ارائه می‌کنند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزد گفت: این محفل سه‌شنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۹ در حوزه هنری استان یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم رایگان است.

به گفته عطارنیا نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، داستان و استندآپ برای خواندن و اجرا در این محافل از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ ارسال کنند.

او بیان کرد: محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعداد‌های بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد و بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان یزد افزود: آثار منتخب این محافل در صفحه Qandshekan در فضای مجازی و وبگاه آپارات قابل مشاهده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.